Για σου, φίλε!

Για σου, φίλε!
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι και τα χειραγωγημένα από το Σύστημα ανθρωπόμορφα ζόμπι νομίζουν ότι τα κόμματα, οι οργανώσεις, τα κανάλια και οι εφημερίδες διαφέρουν ένα από το άλλο. Διαφέρουν μόνο στην ονομασία και όχι στην ουσία. Ξεγυμνώστε τους και θα δείτε ότι είναι σαν δίδυμα αδέλφια. Γεννήθηκαν από την ίδια μάνα – την ιουδαϊκή ιδεολογία, έχουν τον ίδιο πατέρα – το ιουδαϊκό χρήμα. Γ’ αυτό δεν είναι ανάγκη να καταναλώνουμε την γουρουνοτροφή που μας πασάρουν τα κόμματα και τα ΜουΜου«Ε».... ...Ξυπνάμε, σκουπίζουμε τα μάτια μας, σηκωνόμαστε από τα γόνατα, πετάμε τις αλυσίδες μας και ορθώνουμε το ανάστημα. ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ Η ΝΑ ΣΕΡΝΟΜΑΣΤΕ ;

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΗ κ.ΛΟΥΚΑ ΣΤΑΥΡΟΥ


Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή και ξεχωριστή χαρά να μας παραχωρείται η παρούσα συνέντευξη. Ειδικότερα όταν το πρόσωπο στο οποίο αναφερόμαστε είναι ένας παλαίμαχος άνθρωπος των εθνικιστικών ιδεών και έχει αφιερώσει την ζωή του στον εθνικιστικό αγώνα. Πρόκειται για τον κ.Λουκά Σταύρου,ο οποίος είναι ιδιαίτερα αγαπητός και προσφιλής στους εθνικιστικούς κύκλους. Να αναφέρουμε πρίν αρχίσουμε τις ερωτήσεις πως ο κ.Λουκάς Σταύρου υπήρξε εθελοντής πολεμιστής τις τραγικές ημέρες του 1974,οικογενειάρχης και πατέρας τριών παιδιών,ενώ μεταξύ άλλων είναι ένας ιδιαίτερα καλλιεργημένος άνθρωπος,ο οποίος έχει ταλέντα στην συγγραφή,την ποίηση,την ζωγραφική,καθώς επίσης και τέως πρόεδρος του πολιτικού σχηματισμού ΕΔΗΚ,του οποίου την διάλυση ανακοίνωσε λίαν προσφάτως.Διαχειρίζεται τον πάρα πολύ αξιόλογο διαδικτυακό ιστότοπο:
 
1.Με το θάρρος της συντροφικότητας,αποκαλώντας σας συναγωνιστή,θα επιθυμούσαμε εν αρχή να σας ευχαριστήσουμε για την τιμή την οποία μας κάνετε παραχωρώντας μας την παρούσα συνέντευξη.Ανταποδίδω τις ευχαριστίες. Χαίρομαι που υπάρχουν νέοι έλληνες που μάχονται για μια μεγάλη εθνικοκοινωνική Ελλάδα.
2.Σε τι ηλικία ήρθατε για πρώτη φορά σε επαφή με την εθνικιστική ιδέα και το όραμα της ένωσης της μεγαλονήσου Κύπρου με την μητέρα Ελλάδα; Ποιά ήσαν τα πρώτα βήματα σας στον πολιτικό αγώνα;Εξ απαλών ονύχων. Μεγάλωσα σε ένα περιβάλλον ενωτικό και πατριωτικό γενικά τόσο στο δημοτικό σχολείο όπου ο δάσκαλος μου ο Ανδρέας Μυλωνάς μας μιλούσε με ενθουσιασμό για την ένωση όσο και στην οικογένεια μου και στη κοινότητα Ομόδους όπου έζησα τη παιδική μου ηλικία. Τα γεγονότα του 1963 και 1967 τα έζησα με τις παραστάσεις της ένοπλης πολιτοφυλακής που διατηρούσε το χωριό μου που αφοπλίσθηκε βιαίως αργότερα από τις παρακρατικές ομάδες του Μακαρίου.Με την έναρξη δράσης της ΕΟΚΑ Β εντάχθηκα στη νεολαία και συμμετείχα στη νεολαιίστικη δράση της εθνικής οργάνωσης.
 
 
3.Ένας παλαίμαχος αγωνιστής του βεληνεκούς σας,όπως προκύπτει από την μακρόχρονη εμπειρία σας στον εθνικιστικό αγώνα,σίγουρα θα έχει να μας διηγηθεί πράξεις ανδρείας και κινηματικής αφοσίωσης. Μοιραστείτε μαζί μας εκείνες τις οποίες θεωρείται εσείς ως τις σημαντικότερες ενέργειες τις οποίες πράξατε ως νέος αγωνιστής τότε.Εκείνο που μπορώ να πω είναι ότι συμμετείχα ως εθελοντής στο πόλεμο του 1974 κατά των τουρκικών θυλάκων .Στη συνέχεια μετά το πέρας της στρατιωτικής μου θητείας στις καταδρομές αναλάβαμε δράση αναχαίτισης του διωγμού της ενωτικής παράταξης που συνοδευόταν από το αίτημα της πολιτικής της αυτονομίας. Η προσπάθεια όμως ήρθε σε κάθετη αντίθεση με την απόφαση ορισμένων ιθυνόντων να κλείσουν την μαχητική παράταξη στους ψυκτικούς θαλάμους του Δημοκρατικού Συναγερμού. Ακολούθησε εκ μέρους των η δήλωση διάλυσης της ΕΟΚΑ Β και η παράδοση του οπλισμού της. Έτσι μας παρέδωσαν και εμάς στους δημίους του καθεστώτος ώστε να μην υπάρχει καμία φωνή αντίστασης . Δύσκολες εποχές μετά το 1974 όπου η ηττοπάθεια εισχώρησε στη ψυχή του λαού.
4.Πόσο σημαντικό ήταν την εποχή εκείνη για ένα νέο παιδί που ζεί στην Κύπρο,να πιστεύει στο όραμα της ένωσης;Το να πίστευες στο όραμα της ενώσεως εκείνη την εποχή σήμαινε την πλήρη περιθωριοποίηση σου. Ουσιαστικά δεν είχες κανένα μέλλον στη Κύπρο για εργασία και ανάδειξη. Ακόμα και αν είχες να ακολουθήσεις τον ιδιωτικό τομέα θα αντιμετώπιζες σε κάθε σου βήμα την περιφρόνηση του κράτους και των βλοσυρών υπαλλήλων του. Το αγγλόδουλο κατεστημένο δεν μας ήθελε στη Κύπρο .
5.Γνωρίζουμε πως υπήρξατε από τους καταλυτικούς παράγοντες για την δημιουργία εθνικιστικών δομών στο εθνικιστικό κίνημα της Κύπρου. Τι παραπάνω έχετε να μας πείτε επʼαυτού;Έκανα πολλές προσπάθειες για τη δημιουργία εθνικιστικού , εθνικοκοινωνικού κινήματος στη Κύπρο αν και απουσίαζα από τη Κύπρο από 1982 μέχρι το 2008 όπου επαναπατρίστηκα. Δυστυχώς όμως δεν υπάρχει παράδοση εθνικοκοινωνισμού στη Κύπρο και η κάθε προσπάθεια καταλήγει σε ακροδεξιές ομαδούλες . Υπάρχουν και δυνάμεις συντονισμένες με το σύστημα που εκτρέπουν κάθε προσπάθεια . Τούτο δεν συνιστά κίνηση υποχώρησης και παραίτησης . Ο αγώνας συνεχίζεται μέχρι εσχάτης πνοής.
6.Ποιές ήταν οι σχέσεις με το ελλαδικό εθνικιστικό κίνημα της εποχής πρό της τραγωδίας του 1974;Εξ όσων γνωρίζω δεν υπήρχαν τέτοιες σχέσεις μιας και το εθνικιστικό κίνημα της Ελλάδος ταυτίστηκε τότε με τη χούντα. Ο Διγενής δεν ήταν χουντικός ούτε ακροδεξιός αλλά πραγματικός εθνικιστής και οραματιστής μιας μεγάλης και ισχυρής Ελλάδος που θα ενσωμάτωνε τα σκλαβωμένα της εδάφη. Δυστυχώς ο Διγενής δεν έτυχε πολιτικών συνεργατών που θα απέκοπταν το εθνικιστικό κίνημα από τη δεξιά και τις ολέθριες επιλογές της.
7.Σε τι βαθμό ήταν η πόλωση στην αριστερά και την δεξιά της εποχής,όπως την ζήσατε εκείνες τις μέρες;Δεν υπήρχε πόλωση δεξιάς και αριστεράς αφού η αριστερά ήταν ενταγμένη στο στρατόπεδο της μακαριακής δεξιάς και πολεμούσαν από κοινού την ενωτική παράταξη.Η αντιμαχία διεξήγετο σε άλλο επίπεδο αλλά η έλλειψη ιδεολογικοπολιτικής δράσης δεν επέτρεψε την υπέρβαση της αριστερο-δεξιάς αντιπαράθεσης και την δημιουργία ενός τρίτου πολιτικού σχήματος που θα συνένωνε στις τάξεις του τις λαϊκές δυνάμεις που ήσαν εγκλωβισμένες στα αριστερά και δεξιά κόμματα. Η αντιπαράθεση τότε μπορεί να περιγραφεί ως σύγκρουση ανάμεσα στο ενωτικό κίνημα και το αγγλόδουλο αριστερο-δεξιό πολιτικό κατεστημένο.
8.Μπορείτε να αναφερθείτε στους ελλαδικούς εθνικιστικούς φορείς με τους οποίους συνεργαστήκατε κατά καιρούς; Τι αποκομίσατε μέσα από την ενασχόλησή σας αυτήν;
Στην Ελλάδα εργάστηκα για την άνοδο του εθνικοκοινωνισμού . Δυστυχώς όμως και στην Ελλάδα κάθε προσπάθεια εθνικοκοινωνικού αγώνος ολισθαίνει στη συντήρηση με την ελπίδα να κερδίσει ψήφους. Αυτή η εντροπία κουράζει και αποστασιωποιεί ικανά στελέχη που βλέπουν να σύρεται η προσπάθεια τους σε ανεπίτρεπτους συμβιβασμούς. Μια άλλη παράμετρος της διαρκούς συρρίκνωσης του ελληνικού εθνικοκοινωνισμού είναι το ιδιοκτησιακό καθεστώς των εθνικιστικών οργανώσεων. Έτσι η αξιοκρατία αντικαθίσταται από συμμορίες ροπαλοφόρων. Ο εθνικισμός στην Ελλάδα δεν έχει να παρουσιάσει οργανωμένη δομή και συγκροτημένο ιδεολογικό και πολιτικό λόγο αν και υπάρχει ένας διάχυτος εθνικισμός στην ελληνική κοινωνία που αδυνατούν να τον εκφράσουν οι περιθωριακής αντιλήψεως οργανώσεις.Αξίζει να αναφέρω ότι είμαι από τα ιδρυτικά στελέχη της «Χρυσής Αυγής». Συνελήφθηκα στη πρώτη αφισοκόλληση που έλεγε «ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΤΩΡΑ» . Η πορεία της Χρυσής Αυγής άλλαξε στη πάροδο του χρόνου και μετεξελίχτηκε σε ακροδεξιό εξάρτημα του συστήματος .
9.Είναι πέρα για πέρα αληθές πως σε ένα μεγάλο μέρος του κυπριακού ελληνισμού,υπάρχει μια δίκαιη και συνάμα βαθιά πικρία για τα τραγικά γεγονότα του 1974. Πως θα περιγράφατε την κατάσταση που επικρατεί συναισθηματικά σήμερα στις τάξεις του κυπριακού λαού;Ο λαός της Κύπρου αισθάνεται προδομένος όχι από τον ελληνικό λαό και τον ελληνικό στρατό που έβαψε με το αίμα του τα χώματα της μαρτυρικής Κύπρου αλλά από τις κυβερνήσεις του. Τόσο από την χούντα που αφόπλισε την Κύπρο με την απόσυρση της μεραρχίας και ακολούθως με το άφρων πραξικόπημα και την εγκληματική του προχειρότητα , όσο και από την κυβέρνηση Καραμανλή που με τη δήλωση του « η Κύπρος κείται μακράν» άναψε το πράσινο φως στους τούρκους να προχωρήσουν στην δεύτερη εισβολή . Αυτά τα εκμεταλλεύεται η μαρξιστική αριστερά και συγκεκριμένα το ΑΚΕΛ για να ασκεί ανθελληνική προπαγάνδα.
10.Θα μπορούσατε να μας αναφέρετε ορισμένα πράγματα όσον αφορά την συμμετοχή σας στην ΕΟΚΑʼΒ; Τι τάξη μεγέθους χωρίζει την θρυλική ΕΟΚΑ ʽΑ από την μεταγενέστερη στην οποία και συμμετείχατε;Η συμμετοχή μου στην ΕΟΚΑ Β όπως ανέφερα δεν ξεπερνούσε την νεολαιίστικη δράση εκείνης της εποχής . Η ΕΟΚΑ 55-59 είχε μια καθαρά εθνικοαπελευθερωτική δράση με κτυπήματα απευθείας στον κατακτητή. Η ΕΟΚΑ Β είχε μια πιο δύσκολη αποστολή , να κτυπήσει το αγγλόδουλο κατεστημένο που εξυπηρετούσε με την νομιμοφανή πολιτική του, τα σχέδια των άγγλων και των τούρκων. Ο άγγλος με τις συμφωνίες Ζυρίχης πέρασε στο παρασκήνιο και κινούσε από εκεί τα νήματα μέχρι σήμερα. Η δράση ενάντια σε εγκάθετα καθεστώτα κινδυνεύει να εξελιχτεί σε εμφύλια σύρραξη . Εδώ έγκειται και η τραγική δυσκολία του αγώνα. Αξίζει όμως να αναφέρουμε την δράση της ΕΟΚΑ Β κατά τη διάρκεια του πολέμου του 1974 κατά των τουρκικών θυλάκων . Αν δεν καταλαμβάνονταν οι τουρκικοί θύλακες σε Λεμεσό και Πάφο και στις επαρχιακές περιοχές αυτών, οι τούρκοι θα επέβαλαν τους πολιτικούς στόχους της εισβολής σε ελάχιστο χρονικό διάστημα από την εισβολή αλλά ίσως και να πίεζαν τον ελληνισμό της Κύπρου σε μια μαζική εγκατάλειψη του νησιού δεδομένου ότι θα απέκοπταν την Λεμεσό από τη Πάφο και θα είχαν δυνατότητα απόβασης στρατού στο μεταξύ των δύο πόλεων. Πρέπει να γραφτούν κάποια βιβλία για την δράση της ΕΟΚΑ Β κατά των τουρκικών θυλάκων.
11.H ΕΟΚΑ υπήρξε το ένοπλο εκείνο εθνικοαπελευθερωικό κίνημα, το οποίο δεν έλαβε ουδεμία χρηματοδότηση από εξωγενείς παράγοντες, υπήρξε δε μη χειραγωγήσιμη από τις μεγάλες δυνάμεις. Τι έχετε να προσθέσετε πάνω σʼαυτό;Κρίνοντας αντικειμενικά και ως άνθρωπος που συμμετείχε στους αγώνες και δεν επέλεξε τον ράθυμο ιδιωτικό βίο , έχω το δικαίωμα να πω ότι ο αγώνας της ΕΟΚΑ χειραγωγήθηκε από τους άγγλους κατακτητές χειραγωγώντας την πολιτική πτέρυγα του. Αυτό ας μας γίνει μάθημα γιατί ως έθνος έχουμε πολλούς αγώνες μπροστά μας αν σκεφτούμε πόσες πατρίδες έχουμε που στενάζουν κάτω από τη σκλαβιά. Πολιτική και στρατιωτική ηγεσία σε ένα ένοπλο αγώνα πρέπει να είναι μια και αδιαίρετη. Αυτή είναι μια σημαντική προϋπόθεση για τη νίκη.Η ΕΟΚΑ όμως στο στρατιωτικό τομέα είναι η δόξα της Κύπρου. Έκφραση του ακατάβλητου εθνικού φρονήματος του κυπριακού ελληνισμού που θα στέκεται ψηλά ως φάρος για να φωτίζει το δρόμο του ελληνισμού στους δύσκολους καιρούς. Όμως πρέπει να αντλήσουμε και διδάγματα από εκείνο τον αγώνα. Η μη δυνατότητα ελέγχου της πολιτικής αντιπροσώπευσης του αγώνα από την πολεμική οργάνωση του και τους ίδιους τους αγωνιστές και πολεμιστές , δημιούργησε ένα κενό που το εκμεταλλεύτηκε ο κατακτητής και εξέτρεψε τον αγώνα από το σκοπό του. Με την συγκατάθεση βέβαια της πολιτικής ηγεσίας που είχε στα χέρια της τότε η εθναρχεύουσα εκκλησία που με την σειρά της καλλιέργησε την συναίνεση του λαού στην προδοσία της Ζυρίχης.
12.H ΕΟΚΑ θεωρείται παγκοσμίως ως μια οργάνωση αγωνιστών με υψηλό φρόνημα και αυταπάρνηση, ενώ από στρατιωτικής απόψεως σαν πρότυπο τακτικών ανταρτοπολέμου. Πως δικαιώνεται κατά τη γνώμη σας η άποψη αυτή;Αυτή είναι μια μεγάλη αλήθεια .Η ΕΟΚΑ υπήρξε μια έμπρακτη σχολή ανταρτοπολέμου τις τακτικές της οποίας πολλοί αντιγράφουν και διδάσκουν. Ο χώρος της Κύπρου είναι πολύ δύσκολος και σχεδόν ακατάλληλος για διεξαγωγή ανταρτοπολέμου. Παρα ταύτα όμως η δράση της ΕΟΚΑ απέδειξε πως αν υπάρχει θέληση όλα είναι κατορθωτά. Η δράση της ΕΟΚΑ ήταν τόσο αποτελεσματική που εξανάγκασε τον κατακτητή να μεταθέσει την άμυνα του στο πεδίο της πολιτικής. Εκεί επειδή η ΕΟΚΑ δεν ασκούσε έλεγχο , έχασε τη μάχη , όντας αήττητη στο πεδίο της ένοπλης σύγκρουσης. Ας σημειωθεί μάλιστα ότι η ΕΟΚΑ λίγο πριν την συμφωνία Ζυρίχης αναβάθμισε την οργάνωση της με την συμμετοχή στελεχών εκπαιδευμένων στις ένοπλες δυνάμεις της Ελλάδος και ήταν έτοιμη και ικανή να συνεχίσει απτόητη τον αγώνα κατά των άγγλων.Δυστυχώς όμως δέχθηκε πλήγμα από την πολιτική εκπροσώπηση της εθναρχεύουσας εκκλησίας η οποία της στέρησε την λαϊκή συναίνεση για την συνέχιση του αγώνα.
13.Ο Μακάριος έπαιξε έναν βρώμικο και ξεκάθαρα ανθελληνικό ρόλο στην υπόθεση της τραγωδίας που υπέστη ο κυπριακός Ελληνισμός.Είναι κάτι που δεν τυγχάνει ουδεμίας αμφισβητήσεως και από κανέναν.Τι ρόλο πιστεύετε ότι έπαιξε ο άνθρωπος αυτός,σύμφωνα πάντοτε με τις εξελίξεις που έλαβαν χώρα με την γνώση που διαθέτουμε σήμερα;Οι πράξεις αυτού του ανθρώπου δείχνουν ξεκάθαρα πως συναίνεσε στα σχέδια των εχθρών της Κύπρου σε συνεργασία πάντοτε με τα συμφέροντα μιας εγκάθετης πλουτοκρατίας με τις περίεργες υπόγειες σχέσεις της , αλλά και τη συνεργασία του ΑΚΕΛ που έπαιρνε γραμμή από την τότε Σοβιετική Ένωση που ήθελε τη Κύπρο μακράν της Ελλάδος. Η συμπεριφορά όμως του Μακαρίου δεν μπορεί να κατανοηθεί πλήρως εάν δεν λάβουμε υπόψιν τον ραγιαδίστικο ρόλο της εκκλησίας που απετέλεσε τον στυλοβάτη της Μακαριακής πολιτικής . Αυτή τη ραγιαδίστικη συμπεριφορά της εκκλησίας την συναντούμε και στα χρόνια της μακράς οθωμανικής κατοχής. Γιαυτό ας το καταλάβουμε επιτέλους , όσο η εκκλησία θα έχει λόγο στη πολιτική , άσπρη μέρα δεν θα δούμε. Είμαι υπερ ενός λαϊκού κοσμικού κράτους που θα στείλει τις θρησκείες στα καντηλέρια τους .Αυτή είναι άλλωστε μια σημαντική διαφορά του εθνικοκοινωνισμού από την ακροδεξιά που αποτελεί εργαλείο της εκκλησίας και των διαπλεκομένων με τον εξουσιασμό συμφερόντων της.Οφείλουμε όμως να μνημονεύσουμε και την αντίσταση των τριών μητροπολιτών κατά της ανάμειξης της εκκλησίας στη πολιτική και την συμπόρευση τους με τα αιτήματα του Διγενή και της ΕΟΚΑ Β. Ανήκει στο εθνικό κίνημα της ΕΟΚΑ Β η κατάθεση του αιτήματος διαχωρισμού κράτους και εκκλησίας. Ενώ οι πάντοτε καιροσκόποι κομουνιστές συνέπλευσαν με την εκκλησία στην ανθελληνική και ανθενωτική πολιτική της.
14.Πόσο ισχυρές ήταν οι πιέσεις που δέχτηκε ο ελληνισμός της Κύπρου τον αιώνα που μας πέρασε και πόσο ισχυρές παραμένουν ως σήμερα;Η Κύπρος βρίσκεται σε μια θέση μεγάλης γεωστρατηγικής σημασίας. Κανένας από όσους ασκούν επιρροή πάνω στο νησί δεν θέλει να το δει ελληνικό για λόγους που εξυπηρετούν τα δικά τους συμφέροντα. Η Αγγλία όταν είδε ότι χάνει το παιχνίδι της επικυριαρχίας στη Κύπρο κάλεσε και τη Τουρκία στο διαμοιρασμό . Οι δικοί μας προσυπέγραψαν τα σχέδια των άγγλων με τη σκέψη δήθεν του εφικτού. Χάθηκαν πολλές ευκαιρίες όταν η μεραρχία βρισκόταν στη Κύπρο. Όμως και τώρα μπορούν να γίνουν πολλά όταν υπάρχει κοινή γραμμή Αθηνών και Λευκωσίας. Οι πιέσεις των τούρκων , των άγγλων και των ισραηλινών που εξυπηρετούνται από τις αγγλικές βάσεις θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν και θα ενταθούν με την ανακάλυψη του φυσικού αερίου και του πλούτου που υπάρχει στην Κυπριακή ΑΟΖ. Χωρίς αμυντική ένωση με την Ελλάδα θα αντιμετωπίσουμε τεράστιες δυσκολίες.
15.Πως θα περιγράφατε την κοινωνικό-πολιτική κατάσταση που επικρατεί στην Κύπρο μας σήμερα; Ο λαός τι καλείται να αντιμετωπίσει σύν τοις άλλοις;Υπάρχουν πολλά οικονομικοκοινωνικά προβλήματα στη Κύπρο. Κατοχή , διαφθορά, λαθρομετανάστευση, κομματοκρατία και πελατειακό κράτος που προάγει την μετριότητα και την ανευθυνότητα. Δείγμα αυτής της σαπίλας ήταν η έκρηξη στο Βασιλικό , Οικονομική καταλήστευση της κοινωνίας από την ολιγαρχία του πλούτου , Ανισότητα ανάμεσα στους δημόσιους υπαλλήλους που διορίζονταν από το κομματικό κράτος και στον εργάτη του ιδιωτικού τομέα που συρρικνώνονται ακόμα και τα ελάχιστα δικαιώματα του. Αυτά και άλλα πολλά από τη μια και από την άλλη η ραθυμία του λαού. Όσο αυξάνουν τα προβλήματα της κοινωνίας τόσο τσιμεντώνεται η εμπιστοσύνη του λαού στους θλιβερούς ηγετίσκους της παρακμής και της υποτέλειας. Ο λαός δεν θέλει να εισέλθει στο στάδιο των αγώνων. Προτιμά να ζει καταπιεσμένος και εξευτελισμένος παρά να πολεμήσει για τα δίκαια του. Δεν θέλει να εκτεθεί σε κανένα κίνδυνο. Αυτή είναι μια απελπιστική κατάσταση που φοβάμαι πως θα έχει πολύ άσχημα αποτελέσματα.
16.Ο πολιτικός σχηματισμός ΕΔΗΚ του οποίου και ηγηθήκατε,ως την διάλυση του,συμμετείχε στην εκλογική διαδικασία. Τι συμπεράσματα αποκομίσατε σε πολιτικό επίπεδο από την συμμετοχή αυτή;Το ΕΔΗΚ ενώ είχε ξεκάθαρο εθνικοκοινωνικό πολιτικό λόγο έκανε το λάθος να προβάλει μια εθνικοφρονίστικη εικόνα και να φέρει κοντά του εθνικόφρονες που με την πρώτη ευκαιρία το πρόδωσαν για να υπηρετήσουν τα γνωστά σχήματα της δεξιάς – ακροδεξιάς. Εθνικοκοινωνικός αγώνας με εθνικόφρονες δεν γίνεται. Ο επαναστατικός λόγος του ΕΔΗΚ πηγαίνει πολύ πιο μπροστά από την δυνατότητα κατανόησης του από την νεολαία πού έμεινε κολλημένη σε παραδοσιακά σχήματα και ιδέες. Η εμπειρία του ΕΔΗΚ είμαι βέβαιος πως θα φέρει πολύ σύντομα ένα ξεκάθαρο επαναστατικό εθνικοκοινωνικό σχήμα που θα συγκεντρώσει τις διάσπαρτες και εγκλωβισμένες δυνάμεις του εργαζόμενου λαού σε μια ανυποχώρητη σύγκρουση με τον καπιταλισμό και τις δομές του αφενός και τον κομμουνισμό αφετέρου ως ιδέας και δράσης αντεθνικής..Σήμερα βέβαια έχουμε να αντιμετωπίσουμε την κυρίαρχη ιδεολογία του σοσιαλκαπιταλισμού που πέτυχε την σύγκλιση των φαινομενικά αντιτιθέμενων ιδεολογιών του συστήματος πολιτικής διαίρεσης του έθνους.
17.Είναι γνωστό πως φυλακιστήκατε για την εθνικιστική δράση,την οποία αναπτύξατε κατά το παρελθόν.Θα μπορούσατε να αναφερθείτε στις δυσκολίες τις οποίες αντιμετωπίσατε κατά την διάρκεια της κρατήσεώς σας; Είχατε την αντιμετώπιση την οποία οφείλει να απολαμβάνει ένας πολιτικός κρατούμενος όπως ήσαστε εσείς; Υπήρξαν άνθρωποι που στάθηκαν αλληλέγγυοι στις δυσκολίες που αντιμετωπίσατε;Υπήρξα πολιτικός κρατούμενος για τέσσερα και πλέον χρόνια . έτυχα του σεβασμού που εγώ απαίτησα τηρουμένων των αποστάσεων ανάμεσα σε ένα εθνικιστή κατάδικο και στους μισθοφόρους δεσμοφύλακες. Όσο για την αλληλεγγύη που αναφέρατε δεν είχαμε καμία απολύτως πολιτική υποστήριξη από κανένα. Διότι όπως ανέφερα και πιο πάνω , χαλούσαμε τα σχέδια του «σώφρονος συμβιβασμού» Τουναντίον τύχαμε μιας καθολικής αντιπάθειας και αδιαφορίας που την συνάντησα μετά την αποφυλάκιση μου . Ούτε ψωμί Ούτε νερό. Αυτή υπήρξε η στάση όλων απέναντι μου διότι και εγώ από την πρώτη στιγμή της αποφυλάκισης μου άρχισα τις επαφές για μια εθνικιστική δράση.
18.Γνωρίζετε τι καθεστώς επικρατεί στις κυπριακές φυλακές σήμερα; Το ισχύον σωφρονιστικό σύστημα έχει αποτελέσματα;Ποιά είναι η γνώμη σας επʼαυτού;Σήμερα από ότι γνωρίζω τα πράγματα στις φυλακές είναι πολύ καλύτερα . Υπάρχουν προγράμματα επανένταξης των καταδίκων στην κοινωνία και την εργασία. Τότε δεν υπήρχε τίποτα από όλα αυτά. Σε ρίχνανε από το κελί στο δρόμο. Μάλιστα πρέπει να πω, πως ακόμα και τα έργα ζωγραφικής που δημιούργησα στη διάρκεια της φυλάκισης μου απαλλοτριώθηκαν από το κράτος και έχασα κάθε δικαίωμα επί των πνευματικών μου δημιουργημάτων. Απαίτησα βέβαια με επιστολές μου το δικαίωμα πνευματικής ιδιοκτησίας , δεν βρήκα όμως καμία ανταπόκριση από το ψυχρό τέρας .
19.Ο εθνικοαπελευθερωτικός αγώνας της ΕΟΚΑ,προσομοιάζει και συναισθηματικά αλλά και πρακτικά με τον αντίστοιχο εκείνο αγώνα του IRA. Τι αίσθηση έχετε επʼαυτού;Οι ιρλανδοί πολεμούν για την ανεξαρτησία τους . ο ΙRA και η ΕΟΚΑ είχαν κοινούς στόχους και κοινό εχθρό. Ο αγώνας των ιρλανδών για την ανεξαρτησία τους που εύχομαι να επεκταθεί και στην Σκοτία , ενδιαφέρει ολόκληρη την ανθρωπότητα. Δεν είναι απλά ένας τοπικός αγώνας. Διότι η νίκη των Ιρλανδών είναι νίκη επί του πολεμικού οργάνου του σιωνισμού , που είναι η μεγάλη Βρετανία. Η συρρίκνωση της Βρετανίας θα αποδυναμώσει την παγκόσμια επιβουλή του σιωνισμού. Τιμή και δόξα στους ήρωες του Ιρλανδικού απελευθερωτικού στρατού.
20.Λίαν προσφάτως,κυκλοφόρησε ένα ιδιαίτερο σπάνιο ντοκουμέντο,το οποίο οφέιλουν όλοι οι Έλληνες εθνικιστές να αγκαλιάσουν.Πρόκειται για το Εγχειρίδιο Εθελοντή του IRA. To εν λόγω πόνημα κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Θούλη στον ελλαδικό χώρο. Τι γνωρίζετε για την εν λόγω έκδοση και πόσο σημαντική θεωρείτε πως είναι για τους Έλληνες Εθνικιστές;Το βιβλίο είναι εξαίρετο και επιμελημένο . Κάθε εθνικιστής έχει να διδαχτεί πολλά από αυτό. Παρατηρώ επίσης πως οι εκδόσεις «ΘΟΥΛΗ» κάνουν πολύ καλή δουλειά με παρουσιάσεις σπάνιων και ποιοτικών έργων.
21.Στην πολιτική ζωή της Κύπρου,επικρατεί κατά κόρον μια εμφυλιοπολεμικού τύπου πόλωση όσον αφορά τις πολιτικές τοποθετήσεις. Αριστεροί και δεξιοί αλληλομισιούνται.Η κατάσταση αυτή εντείνεται ή αποκλιμακώνεται στις μέρες μας;Αυτή η κατάσταση που λέτε απαντάται μόνο στα γήπεδα. Είναι μια τεχνητή αντιπαράθεση που δεν στηρίζεται σε κοινωνικό-οικονομικές συνθήκες αλλά στήνεται από τα κόμματα του διπολισμού ΑΚΕΛ- ΔΗΣΥ. Σημαντικό ρόλο για το στήσιμο αυτού του σκηνικού διαδραματίζει η ακροδεξιά και η ακροαριστερά . Τουναντίον στη λαϊκή βάση έχει ξεπεραστεί αυτή η ψυχροπολεμική αντιπαράθεση. Βλέπουν βέβαια τα δύο μεγάλα κόμματα ως πελατειακούς μηχανισμούς όπου ο κάθε ένας κοιτάζει πώς να εξυπηρετήσει τα προσωπικά του συμφέροντα. Εκεί εδράζεται η δύναμη των κομμάτων και όχι στην αίγλη των ιδεολογιών τους που συνενώθηκαν άλλωστε σε ένα νέο ιδεολογικοπολιτικό σχήμα που είναι ο σοσιαλκαπιταλισμός. Η μόνη ζωντανή ιδεολογία σήμερα είναι ο εθνικισμός και η μόνη πραγματική αντιπαράθεση εστιάζεται ανάμεσα στις λαϊκές εθνικές δυνάμεις και τους ομόκεντρους κύκλους της πλουτοκρατίας και τις οικονομικοκοινωνικές και πολιτικές δομές της. Αυτός είναι ο κυριότερος εχθρός μας .
22.Τα παλικάρια της ΕΟΚΑ (Γρηγόρης Αυξεντίου, Ευαγόρας Παλληκαρίδης, Μάρκος Δράκος και πόσοι άλλοι) έδωσαν το αίμα τους για την λευτεριά της Κύπρου. Τι συναισθήματα δημιουργούνται σε εσάς στο άκουσμα και μόνο των ονομάτων αυτών των ανθρώπων;Είμαι υπερήφανος που η πατρίδα μου ανέδειξε τέτοιες υψηλές κορυφές ηρωισμού και ήθους κι ο κάθε ένας μας πρέπει να νοιώθει υπερήφανος για τους ήρωες της ΕΟΚΑ. Είναι ένα συναίσθημα που σε αφυπνίζει και σε οδηγεί στον αγώνα. Χωρίς ήρωες δεν στέκεται τίποτα , οι κοινωνίες βουλιάζουν στο βούρκο. Προσοχή όμως , οι ήρωες δεν προσφέρονται για πολιτική εκμετάλλευση από κανένα , δεν αντιπροσωπεύονται οι ήρωες από κανένα. Ανήκουν στην ιστορία και το έθνος.
23.Ο τουρκικός επεκτατισμός συνεχίζει ακάθεκτος και εντείνει το καθεστώς απειλών βάσει του οποίου εδραιώθηκε και κατέλαβε και το ποσοστό της Κύπρου το οποίο κατέχει σήμερα. Σε επίπεδο εξοπλισμών διαπιστούται πως το τουρκικό κράτος αναδιοργανώνεται με την αρωγή των Ισραηλινών. Πως βλέπετε αυτήν την συνιστώσα σε ό,τι αφορά των ελληνοτουρκικών σχέσεων;Τα κοινά συμφέροντα Τουρκίας και Ισραήλ περνούν μέσα από μια Κύπρο ελεγχόμενη και από τους δύο , μια Κύπρο που δεν θα έχει καμία πραγματική σχέση με την Ελλάδα. Η γεωστρατηγική αυτή διαπίστωση δεν αναιρείται από επιπόλαιες και παροδικές κατά την άποψη μου αντιδικίες και αντεγκλήσεις μεταξύ Ισραήλ και Τουρκίας. Πίσω από την σκηνή , τα δύο αρπακτικά τα βρίσκουν μεταξύ τους κάτω από την αρχή της ισορροπίας των δυνάμεων. Συνεπώς εκείνο που μένει είναι η πολυμέτωπη επίθεση αφελληνισμού που δέχεται η Κύπρος. Αυτή την επίθεση καλούνται οι έλληνες όπου γης να αντιμετωπίσουν. Γιατί αν πέσει η Κύπρος τη σειρά θα πάρει το Αιγαίο και η Θράκη. Αν η Ελλάδα δυναμώσει τη παρουσία της στη Κύπρο τότε θα αλλάξουν άρδην τα δεδομένα και η Τουρκία θα αρχίσει να συλλογιέται τι θα κάνει τον κατοχικό στρατό στη Κύπρο που θα εκτεθεί στο κίνδυνο μιας συλλογικής αιχμαλωσίας. Θέσαμε το ζήτημα της αμυντικής ένωσης Ελλάδος –Κύπρου , το ζήτημα του ενιαίου στρατού. Υπάρχει το θέμα της ΑΟΖ. Η Ελλάδα δεν τολμά να καθορίσει την ΑΟΖ της και να διευρύνει την επιρροή της μέσω της ένωσης της με την κυπριακή ΑΟΖ μέχρι τα παράλια της Μέσης Ανατολής. Αυτές οι κινήσεις θα φέρουν τον ελληνικό στόλο στην καρδιά της ανατολικής μεσογείου και επιτρέψουν στη συνέχεια μια διεκδικητική πολιτική σε σχέση με τη Τουρκία . Με λίγα λόγια οι επεκτατισμοί των γειτόνων μας δεν ανακόπτονται με υποχωρήσεις αλλά με πολιτικές και στρατιωτικές κινήσεις που αποσκοπούν στην αύξηση της ισχύος όχι της λεγόμενης αποτρεπτικής ισχύος που έχει πάντα αμυντικό χαρακτήρα αλλά της επιθετικής και διεκδικητικής ισχύος.
24.Οι δύο αγγλικές βάσεις έχουν έναν ιδιαίτερο ρόλο στην πολιτική ζωή της Κύπρου. Δεν είναι λίγες οι φορές που οι Εθνικιστές της Κύπρου έχουν πραγματοποιήσει πορείες διαμαρτυρίας έξω από αυτές. Ο αγγλικός ιμπεριαλισμός είναι ο ύπουλος εχθρός του ελληνισμού;Η παρουσία των άγγλων στο νησί είναι η αιτία όλων των δεινών μας. Χρησιμεύουν επίσης ως αμυντική ενδοχώρα στο Ισραήλ . Η παρουσία των αγγλικών βάσεων στηρίζει επιπλέον ένα αγγλόδουλο υπηρετικό καθεστώς στη Κύπρο , πάντοτε ανθελληνικό και διεφθαρμένο. Οι αγγλικές βάσεις διεκδικούν δική τους υφαλοκρηπίδα και κυριαρχία έξι ναυτικών μιλίων πέριξ αυτών. Αυτή η κατάσταση πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα και δεν αντιμετωπίζεται μόνο με διαδηλώσεις . Πρέπει να καταγγελθούν οι συνθήκες εγκαθίδρυσης των βάσεων ως συνθήκες κατακτητικές που αντίκεινται σήμερα στο διεθνές και ευρωπαϊκό δίκαιο. Θεωρώ επίσης ορθό στρατήγημα να απαιτήσουμε την μετατροπή των βάσεων σε βάσεις της ευρωπαϊκής συναντίληψης. Με αυτό τον τρόπο θα απαλλαχτούμε από την αγγλική κατοχική δύναμη , θα πάρουμε πίσω τις περιοχές που βρίσκονται υπό αγγλική διοίκηση πέριξ των βάσεων και θα εγκαθιδρύσουμε σχέσεις συμμαχία στις υπάρχουσες συνθήκες ιδιοκτησίας. Το ιδεώδες είναι να φύγουν μια για πάντα οι βάσεις από την Κύπρο. Όμως μια μεταβατική κατάσταση εξευρωπαϊσμού τους που θα συνδεόταν και με την λύση του κυπριακού στη βάση μιας πραγματικής δημοκρατίας , θα την έβλεπαν με θετικό μάτι οι ευρωπαίοι σύμμαχοι μας.
25.Στην Κύπρο έχετε να αντιμετωπίσετε-όπως κι εμείς στον ελλαδικό χώρο-το σημαντικό πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης. Τι εικόνα έχετε για το εν λόγω εθνικό-κοινωνικό-φυλετικό πρόβλημα;Δυστυχώς οι λαθρομετανάστες υποστηρίζονται από ένα μεγάλο μέρος της κυπριακής κοινωνίας . Νομίζουν ότι με την ανασφάλιστη και φτηνή εργασία θα γίνουν όλοι πλούσιοι . Το κράτος κλείνει τα μάτια στο πρόβλημα προφανώς υποκύπτοντας στις πολλαπλές πιέσεις των πελατειακών σχέσεων. Συνεπώς το πρόβλημα τίθεται ως τέτοιο από εμάς τους ίδιους που δίνουμε ψωμί και στέγη στους λαθρομετανάστες. Αν δεν ληφθούν μέτρα από το κράτος θα έχουμε στο τέλος μετανάστευση της νεολαίας μας που πέφτει στην ανεργία. Το κράτος όμως αδιαφορεί . Μένει να αντιδράσει η ίδια η κοινωνία , να καταγγείλει τους υποστηρικτές της λαθρομετανάστευσης στα πλαίσια ενός συγκρουσιακού κοινωνικού αγώνα. Οι εθνικιστές μπορούν να κάνουν πολλά σε αυτή τη μορφή αγώνα αφού στιγματίσουν τις τακτικές της ακροδεξιάς που αντιμετωπίζει το έγκλημα με παρελάσεις και συνθήματα που καταλήγουν σε φραπέδες στις κοντινές καφετέριες.
26.Ο Σιωνισμός βλέπει ιστορικά την Κύπρο ως ένα «αβύθιστο αεροπλανοφόρο». Το κράτος του Ισραήλ ακολουθεί μια ανοικτά φιλοτουρκική και μεροληπτική γραμμή είς βάρος πάντοτε του κυπριακού ελληνισμού και του ελληνισμού εί του συνόλου. Σε τι βαθμό επηρεάζει την πολιτική πραγματικότητα της Κύπρου; Είναι ο ρθυμιστής των εξελίξεων;Το Ισραήλ χρησιμοποιεί την Κύπρο μέσω των αγγλικών βάσεων ως αμυντική του ενδοχώρα. Ισραηλινοί επίσης έχουν επενδύσει σε αγορά κλαπείσας ελληνικής γης στα κατεχόμενα . και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά βρεθήκαμε ξαφνικά φίλοι και σύμμαχοι των Ισραηλινών με την δικαιολογία της εξόρυξης του φυσικού αερίου. Πολύ φοβάμαι πως με την πρώτη θεατρική αντίδραση της Τουρκίας η Κύπρος θα υποταχθεί αμυντικά στο Ισραήλ , πάντα βέβαια με τη δικαιολογία του κέρδους από το αέριο και έτσι σιγά-σιγά θα αρχίσουν οι μυλόπετρες της Τουρκίας από τη μια και του Ισραήλ από την άλλη , να αλέθουν τον ελληνισμό της Κύπρου.
27.Τα τελευταία χρόνια έχει φουντώσει και πάλι ο εθνικισμός σε όλες τις τάξεις του πληθυσμού στην Κύπρο. Εκδηλώσεις,δράσεις,ακόμα και μια σημαντική παρουσία εθνικιστών οπαδών στα κυπριακά γήπεδα,πορείες και ένας γενικότερος εθνικιστικός αναβρασμός συνιστούν την εικόνα η οποία διαμορφώνεται στο νησί. Εσείς πως βλέπετε το όλο κλίμα που διαμορφώνεται;Σε πολλές φάσεις της ιστορίας μας υπήρχαν τέτοιες εκφάνσεις. Το κατεστημένο έχει τον τρόπο να τις ελέγχει και να τις κατευθύνει όπως νομίζει. Χωρίς πολιτική οργάνωση που να παράγει πολιτικό λόγο και να καθοδηγεί τη νεολαία , δεν γίνεται τίποτα. Με τους χούλιγκανς και τα βεγγαλικά δεν ηττάται το σύστημα . Στόχος είναι να αποκτήσουμε πολιτική δύναμη ώστε να επιβάλουμε την αλλαγή στρατηγικής για την απελευθέρωση της Κύπρου από τους κατακτητές της και για μια δίκαιη εθνική κοινωνία που δεν θα κατασπαράσσεται από την ολιγαρχία του πλούτου. Ο αγώνας αυτός δεν μπορεί να διεξαχθεί κάτω από την ομπρέλα της εκκλησίας ή της δεξιάς όπως συμβαίνει στις ακροδεξιές ομάδες. Ο αγώνας αυτός πρέπει να καθοδηγείται από την εθνικοκοινωνική ιδέα έτσι όπως διαμορφώθηκε μέσα από την ελληνική παράδοση αλλά και την ευρωπαϊκή . Ο ελληνικός εθνικοκοινωνισμός ή εθνικοσοσιαλισμός , θα συγχωνέυσει στοιχεία από τον ευρωπαϊκό εθνικοσοσιαλισμό αλλά πάνω στην βάση της δικής μας ελληνικής παράδοσης που έχει τις ρίζες της στην αρχαία Ελλάδα. Χωρίς πνευματικό βάθος δεν προκύπτει δράση διαρκείας και ήθος αγωνιστικό . Έχουμε καθήκον να εθνικιστικοποιήσουμε τη νεολαία ενάντια στην προσπάθεια του συστήματος να την ρίξει σε εθνικοφρονίστικες παροδικές συνάξεις της ακροδεξιάς.
28.Αποβάλλοντας τους παραμορφωτικούς φακούς,ο κόσμος διακρίνει πλέον καθαρά ποιές είναι οι διαφορές μεταξύ εθνικισμού και της λεγόμενης ακροδεξιάς. Πιστεύετε πως τα πράγματα οδεύουν στην δημιουργία ενός κινήματος συνειδητοποιημένων ανθρώπων ή ελοχεύει ένας κίνδυνος αποπολιτικοποίησης των ανθρώπων;Αν η αυτόνομη και ανεξέλικτη από το σύστημα δράση των εθνικιστικών ομάδων δεν κατανοήσει την αναγκαιότητα δημιουργίας ενός πολιτικού οργάνου που δεν θα δομείται με κριτήρια ιδιοκτησίας αλλά ανάδειξης ικανών στελεχών σε συγκεκριμένους τομείς δράσης , τότε ο κοινωνικός εθνικισμός μένει στο περιθώριο και αποπολιτικοποιείται η δράση του. Το σύστημα προβάλλει τις ακροδεξιές ιδέες προκειμένου να αναχαιτίσει και συρρικνώσει το εθνικοκοινωνικό κίνημα. Αυτός είναι ο συστημικός ρόλος της ακροδεξιάς και ο κοντινότερος εχθρός του εθνικοκοινωνισμού.
29.Θα θέλαμε τα σχόλια σας πάνω στα εξής: α) Πρόβλημα ναρκωτικά β) Θεόφιλος Γεωργιάδης γ) Τάσος Παπαδόπουλος δ) Δημήτρης Χριστόφιαςε) ΑΚΕΛ στ) Αυτόνομοι Εθνικιστές Κύπρου ζ) Αυγουστής Ευσταθίου.Ναρκωτικά: Αυστηρότερες ποινές και δημεύσεις περιουσιών στους εμπόρους . Προγράμματα απεξάρτησης των νέων αλλά και αποτροπής από τα ναρκωτικά μέσα από τη παιδεία.Θεόφιλος Γεωργιάδης: Πρωτοπόρος , πολεμιστής . Η δράση του μας δείχνει το πραγματικό δρόμο του αγώνα , το δρόμο της ένοπλης σύγκρουσης με το τούρκο κατακτητή από οποιοδήποτε μετερίζι. Ο Θεόφιλος Γεωργιάδης στέκεται στο μέλλον και μας περιμένει να τον συναντήσουμε .Είναι ο ήρωας οδηγός του ένοπλου απελευθερωτικού αγώνα.Τάσσος Παπαδόπουλος: συνεχιστής της ενδοτικής γραμμής Μακαρίου. Καλός στα διαγγέλματα αλλά πέρασε το διπλό δημοψήφισμα με την συμμετοχή των εποίκων ενώ το 2003 συναίνεσε στο άνοιγμα των οδοφραγμάτων που σήμαινε άρση της εμπολέμου καταστάσεως συνεχιζόμενης της κατοχής. Μετά το ΟΧΙ του 2004 ενώ θα μπορούσε να αλλάξει στρατηγική μας επανέφερε στον ρούν της διζωνικής δικοινοτικής ομοσπονδίας.Δημήτρης Χριστόφιας: ανατράφηκε με τις ιδέες του μαρξισμού-Λενινισμού αλλά έδειξε επίσης υψηλή προσαρμοστικότητα στις νέες συνθήκες του σοσιαλκαπιταλισμού .Είναι ο πρόεδρος που στηρίζει το ληστρικό καπιταλιστικό σύστημα ενώ ταυτόχρονα απεργάζεται το αφελληνισμό του τόπου . Πρότυπο ραγιαδισμού και πολιτικής προσαρμοστικότητας. Το απόλυτο κενό αέρος στο οποίο έπεσε η Κύπρος.ΑΚΕΛ: ένα κόμμα κατασταλτικής διαχείρισης των εργατικών δικαίων . Υπηρετεί το σοσιαλκαπιταλιστικό σύστημα και την παγκοσμιοποίηση κρατώντας τον εργάτη αποξενωμένο από την εθνική συνείδηση και εθνικοκοινωνική δράση.Αυτόνομοι εθνικιστές Κύπρου: Καλή η προσπάθεια . Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχουν αυτόνομες εθνικιστικές ομάδες που να μην ελεγχθούν από τις υπηρεσίες του συστήματος. Έρχονται δύσκολες μέρες και πρέπει να προετοιμαζόμαστε για μαχητικότερη δράση.Αυγουστής Ευσταθίου: Ένας μαχητής της ΕΟΚΑ και συμπολεμιστής του Αυξεντίου προς τον οποίο οφείλουμε σεβασμό.
30.Τι μορφές πιστεύετε πως δύναται να λάβει ο εθνικιστικός αγώνας σε Ελλάδα και Κύπρο; «Περισσότερα κανόνια αντί για βούτυρο» που λέγανε και οι παλαιότεροι;Τρείς κύριες μορφές πρέπει να πάρει ο αγώνας. Επίσημη πολιτική δράση που θα προβάλλει τις θέσεις του εθνικοκοινωνισμού πάνω στα διάφορα προβλήματα της κοινωνίας και του έθνους και παράλληλη οργανωτική διείσδυση στη μάζα για δημιουργία τοπικών και ευρύτερων ομάδων διεκδίκησης για την νεολαία και τον εργαζόμενο λαό. Η δεύτερη μορφή δράσης είναι η μάχη στο πεζοδρόμιο με συγκρουσιακό όμως χαρακτήρα και όχι πασαρέλα και φούσκωμα. Η Τρίτη μορφή δράσης είναι ο αθέατος πόλεμος κατά των προδοτών και των συμφερόντων της τυραννίας .
31.Φτάνοντας στο τέλος της εξαιρετικής ποιότητας συνέντευξη την οποία πραγματοποιήσαμε μαζί σας,αφού σας ευχαριστήσουμε θερμά και πάλι για την τιμή που μας κάμετε,να ευχηθούμε καλή λευτερία στην σκλάβα πατρίδα της Κύπρου και να πάρει σαρκα και οστά το όραμα της Ένωσης. Θα επιθυμούσαμε να μεταφέρετε το μήνυμα που θέλετε να στείλετε στους Έλληνες και Κύπριους αγωνιστές,Εθνικιστές και Εθνικοσοσιαλιστές για τις μέρες της οργής που έρχονται!Ο αγώνας χάνεται όταν υπάρχει υποχώρηση στην ιδέα. Μέσα στους λεγόμενους ελιγμούς προς χάριν της προβολής συνθλίβεται η ιδέα και έτσι συντελείται η απορρόφηση από το σύστημα . Αν μείνουμε πιστοί και ανυποχώρητοι στην ιδέα του ελληνικού εθνικοκοινωνισμού είναι βέβαιο που θα βρούμε και τους τρόπους της πραγμάτωσης της. Καμιά ιδεολογική υποχώρηση. Αν χαθεί η ιδέα χάνονται όλα. Όμως η ιδέα για να σπαρθεί και να καρπίσει στη σκληρή γη της ιστορίας χρειάζεται σκληρούς και ανυποχώρητους αγώνες.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου