Για σου, φίλε!

Για σου, φίλε!
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι και τα χειραγωγημένα από το Σύστημα ανθρωπόμορφα ζόμπι νομίζουν ότι τα κόμματα, οι οργανώσεις, τα κανάλια και οι εφημερίδες διαφέρουν ένα από το άλλο. Διαφέρουν μόνο στην ονομασία και όχι στην ουσία. Ξεγυμνώστε τους και θα δείτε ότι είναι σαν δίδυμα αδέλφια. Γεννήθηκαν από την ίδια μάνα – την ιουδαϊκή ιδεολογία, έχουν τον ίδιο πατέρα – το ιουδαϊκό χρήμα. Γ’ αυτό δεν είναι ανάγκη να καταναλώνουμε την γουρουνοτροφή που μας πασάρουν τα κόμματα και τα ΜουΜου«Ε».... ...Ξυπνάμε, σκουπίζουμε τα μάτια μας, σηκωνόμαστε από τα γόνατα, πετάμε τις αλυσίδες μας και ορθώνουμε το ανάστημα. ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ Η ΝΑ ΣΕΡΝΟΜΑΣΤΕ ;

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Αυτό είναι εφιάλτης / Ή είναι ο Λαός μου;

Αποβλακωμένος όχλος
Παντού με περιβάλλει.
Ηλίθια χαμόγελα,
Κεφάλαια με σκατά.
Τα χέρια κουρασμένα,
Και βλέμματα νεκρά.

Αυτό είναι εφιάλτης
Ή είναι ο Λαός μου;

Σιωπηλοί ή με χαμόγελο
Καπνίζουν, τρώνε, πίνουν
Γύρω μου παντού.
Εγωιστές, καστράτοι,
Κάποτε θα παλέψουμε -
Είμαι σίγουρος γ’ αυτό.

Αυτό είναι εφιάλτης
Ή είναι ο Λαός μου;

Όλων των βαθμίδων
Καρποί αιμομιξίας
Μόνιμα βαλθήκαν
Αφεντικά του τόπου.
Ιερείς της νομιμοποίησης
Της παρακμής και πλούτου -
Απόβλητα και προϊόντα
Σημιτικού ονείρου.

Έρχονται πιο κοντά μου –
Μυρίζει δυσωδία.
Βλέπω τα πανό τους –
Δεν διακρίνω λέξεις.
Πολεμώ, Αντιστέκομαι
Και ελπίζω
Να μην γίνω ποτέ
Σαν αυτούς.

Αντιστέκομαι, ελπίζω
Και πολεμώ
Να ραγίσει
Να σπάσει η γκρίζα τους
Και σάπια σάρκα.

ΓΕΝ.ΕΛ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου